[update] Mitarbeiter-Revolte: Offener Brief an die BlackBerry-Bosse
BGR.com verifiziert (nach eigenen Angaben) die Identität eines „hochrangigen RIM-Angestellten„, der einen offenen Brief an die zwei BlackBerry-Firmenchefs Jim Balsillie und Mike Lazaridis verfasste.
Ohne Frage: Der Ursprung des Quellenmaterials ist zweifelhaft. Trotzdem sind die ehrlichen, ungezügelten aber konstruktiven Worte einen Link wert.
25 million iPad users don’t care that it doesn’t have Flash or true multitasking, so why make that a focus in our campaigns? I’ll answer that for you: it’s because that’s all that differentiates our products and its lazy marketing. I’ve never seen someone buy product B because it has something product A doesn’t have. People buy product B because they want and lust after product B.
Wer erinnert sich noch an dieser Werbung aus dem Februar 2009?
Update
Unter keinen Umständen hätte Apple ein absenderloses Statement kommentiert. Im Gegensatz dazu…
RIM recently confirmed that it is nearing the end of a major business and technology transition. Although this transition has taken longer than anticipated, there is much excitement and optimism within the company about the new products that are lined up for the coming months.